Polityka Jakości

Aquapark FALA stawia sobie za cel dostarczanie najwyższej jakości usług dla naszych Klientów.

Naszą misją jest stworzenie bezpiecznego miejsca rekreacji dla mieszkańców regionu i ich rodzin oraz odwiedzających Łódź turystów.

Kierownictwo obiektu zobowiązuje się do:

  • zapewnienia profesjonalnej i przyjaznej obsługi,
  • spełniania oczekiwań naszych Klientów,
  • ciągłego doskonalenia jakości naszych usług,
  • szkolenia i rozwoju pracowników,
  • zapewnienia bezpiecznego miejsca rekreacji, wypoczynku i rehabilitacji dla naszych Klientów.

Każdy pracownik Aquaparku FALA, w ramach swoich obowiązków przyczynia się do podnoszenia jakości naszych usług i satysfakcji Klienta.

Polityka jakości stanowi integralną część naszego systemu zarządzania jakością i podlega corocznemu przeglądowi.

Wizja, misja, wartości Aquaparku FALA

WIZJA

Wizją Aquaparku FALA jest umacniać się na pozycji lidera regionu w zakresie rekreacji i rozrywki. Planujemy rozbudowę kolejnych atrakcji i poszerzenia oferty by stworzyć unikalny, atrakcyjny, bezpieczny i rozpoznawalny obiekt w skali całego kraju.

MISJA

Naszą misją jest stworzenie bezpiecznego miejsca rekreacji dla mieszkańców regionu i ich rodzin oraz odwiedzających Łódź turystów.

WARTOŚCI

  • Troszczymy się o bezpieczeństwo i zdrowie.
    Pracujemy bezpiecznie albo wcale.
    Reagujemy na niebezpieczne zachowania.
    Troszczymy się o zdrowie.
    Wprowadzamy najwyższe standardy higieny.
    Promujemy pro środowiskowe rozwiązania.
  • Dbamy o Klienta.
    Nasza praca i wysiłek ukierunkowany jest przede wszystkim na Klientów.
    Głównym celem jest pełne zadowolenie Klientów z usług jakie świadczymy.
    Słuchamy naszych Klientów, staramy się zrozumieć ich potrzeby i na tej podstawie doskonalimy i rozwijamy nasze usługi.
  • Praca w zespole.
    Pracując razem, w dobrej atmosferze, wspierając się wzajemnie, jesteśmy bardziej efektywni i dajemy więcej zadowolenia naszym Klientom.
    Pracując razem jesteśmy lepsi we wszystkim co robimy.
    Dzieląc się wiedzą i doświadczeniem uczymy się i rozwijamy.
    Wszyscy jesteśmy dumni z jakości naszych usług i osiągnięć.